ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/RwC3/2023 Zakup i dostawa materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w zakresie projektu „Rodzina w Centrum Etap I” realizowanego i współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomo | Kujawsko-Pomorska Ekonomia Społeczna - ROPS w Toruniu

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/RwC3/2023 Zakup i dostawa materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w zakresie projektu „Rodzina w Centrum Etap I” realizowanego i współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomo

I. ZAMAWIAJĄCY

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią

tel. 52 325 17 20

e-mail: info@pcpr-naklo.pl

strona internetowa:Strona główna BIP - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (mojregion.info)

REGON 093089594 NIP 093089594

II. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (skan dokumentacji) najpóźniej na dzień przed terminem składania ofert.

  2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

    1. w zakresie procedur – Agnieszka Woźniak : w dni robocze od godziny 7:30 do 14:30 w budynku Centrum Akceptacji i Aktywności Społecznej w Paterku, tel. 798 871 343, 531 250 459 lub e‑mail: agnieszka.wozniak@pcpr-naklo.pl

    2. w sprawach merytorycznych – Agnieszka Woźniak : w dni robocze od godziny 7:30 do 14:30 w budynku Centrum Akceptacji i Aktywności Społecznej w Paterku, ul. Wyzwolenia 13, tel. 798 871 343 lub e‑mail: agnieszka.wozniak@pcpr-naklo.pl

III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi prowadzone z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z 11 wrzesień 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).

  2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021 – 2027 z uwagi na fakt objęcia przedmiotowego zamówienia dofinansowaniem z budżetu UE.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Lp

Nazwa przedmiotu zamówienia

Ilość

1.

Zestaw lego Alfabetowe miasto

1

2.

Tablica kredowa stojąca min. 60cm

1

3.

Carotina, 500 pytań, Zwierzęta, gra interaktywna

2

4.

Clementoni, Eduglobus Digital, interaktywny globus

1

5.

Kapitan Nauka. Sylaba do sylaby, gra edukacyjna

3

6.

Nasza Księgarnia, Feluś i Gucio grają w sylaby, gra edukacyjna

2

7.

Kapitan Nauka. Potwory głodomory, gra na liczenie

2

8.

Smiki, Stolik interaktywny ze zjeżdżalnią i sorterem

1

9.

Ścianka manipulacyjno sensoryczna

1

10.

Gry terapeutyczne dla nastolatków Kewin Gruzewski

1

11.

Korbo, Spaghetti Start, tablica do rysowania sznurkami

1

12.

Zestaw kredek

20

13.

Blok rysunkowy

20

14.

Roter Kafer, Mój mały świat magnesów, Farma, piankowe magnesy

1

15.

Daffi, Cyferki 3D, układanka drewniana

10

16.


Smily Play, Quiz Elektryczny, wszystko o zwierzętach

1

17.

Adar, zestaw patyczków i liczb do nauki liczenia

10

18.

Kolorowanki

20

19.

Puzzle (duże elementy)

10

20.

Puzzle (małe elementy)

10

  • Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych.

  • Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

  • Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.

  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na

 sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

  1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

V. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

        1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy.

        2. Miejsce dostawy zamówienia to Centrum Akceptacji i Aktywności Społecznej w Paterku, ul. Wyzwolenia 13, 89- 100 Nakło nad Notecią.

        3. Dostawa może nastąpić w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00. Po uprzednim uzgodnieniu terminu dostawy z Zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych przed planowanym terminem dostawy.

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Zamawiający ustanawia w niniejszym postępowaniu warunki udziału, których spełnianie winien wykazać Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia.

 

1. Warunek w zakresie posiadania odpowiednich uprawnień:

Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, chyba że prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).

 

  1. Warunek w zakresie doświadczenia:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca – wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie świadczenia usług lub dostaw odpowiadających swoim rodzajem usługom lub dostawom określonych treścią z opisu przedmiotu zamówienia.

Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 2 usługi lub dostawy odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu.

 

  1. Warunek w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej:

Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu.

 

  1. Oprócz oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:

  • prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;

  • odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

  • aktualny dokument potwierdzający status Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 Zapytania ofertowego;

VII. KRYTERIUM OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI

        1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena oferty brutto – waga 100%

2. Oferta najkorzystniejsza rozumiana jest jako oferta kompletna pod względem formalnym zawierająca najkorzystniejszą (najniższą) cenę.

3. Zamawiający dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryterium cena według podanego niżej wzoru:

 

P – łączna ocena oferty

 

najniższa oferowana cena

P = x 100 pkt x 100%

cena badanej oferty

 

VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego) lub przesłać skan dokumentacji na mail: info@pcpr-naklo.pl zapewniającej pełną czytelność jej treści.

  2. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty stanowiące dokumenty i oświadczenia Wykonawcy nie mogą być złożone w innym języku niż język polski.

  3. Oferta oraz dokumenty i oświadczenia Wykonawcy muszą być podpisane przez Wykonawcę lub inne osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Przy czym w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił inne osoby do reprezentowania go w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa do działania innych osób w jego imieniu lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa.

  4. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę lub inne osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

  5. Pisemną formę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie (piętro 2) w siedzibie Zamawiającego (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią przy ul. Dąbrowskiego 46) do dnia 02.12.2024r.

  1. Na kopercie należy wskazać oznaczenie Wykonawcy składającego ofertę oraz zaadresować jak niżej:

 

 

 

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią

ul. Dąbrowskiego 46, 89 – 100 Nakło nad Notecią

Oferta na zakup i dostawę materiałów edukacyjnych/dydaktycznych

w ramach projektu „Rodzina w Centrum Etap I”nie otwierać przed 03.12.2024r, godz. 10:00

2) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w Zapytaniu ofertowym) ponosi Wykonawca.

3) Wykonawca na wniosek otrzyma potwierdzenie złożenia oferty.

4) Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie bez otwierania zwrócona Wykonawcy.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.12.2024r. o godz.11:00 , w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią, ul Dąbrowskiego 46 .

  2. W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń, gdy dokumenty są nieczytelne lub w ofercie są inne błędy Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na uzupełnienie oferty ze wskazaniem jej braków informując jednocześnie, że nie usunięcie braków w wyznaczonym terminie będzie skutkowało też odrzuceniem oferty jeżeli wskutek stwierdzonych błędów nie będzie możliwe dokonanie badania i oceny oferty.

IX. INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY, TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY:

  1. Informacja o wyborze Wykonawcy, miejscu, terminie podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie, e-mail lub pocztą tradycyjną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

  2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zawarta umowa w miejscu i na warunkach określonych przez Zamawiającego (wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umowy w stosunku do treści niniejszej oferty w przypadkach wskazanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

  5. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

  6. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, osobiście, faksem, pocztą lub drogą elektroniczną.

X. INFORMACJE DODATKOWE

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku ich nieuzupełnienia oferta nie będzie uwzględniana w postępowaniu przy ocenie i badaniu. Wezwanie do uzupełnienia dokumentu nastąpi jednokrotnie na etapie wstępnej oceny ofert złożonych w postępowaniu oraz odrębne wezwanie podczas oceny dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VI Zapytania ofertowego.

  2. Wezwanie do uzupełnienia dokumentów może obejmować:

  1. Wezwanie do uzupełnienia w przypadku złożenia niekompletnych dokumentów,

  2. Wezwanie do złożenia dokumentów jeśli nie zostały one złożone,

  3. Wezwanie do poprawienia dokumentów jeżeli zawierają one błędy.

  1. Zamawiający wzywa do złożenia pełnomocnictwa w przypadku, w którym Wykonawca nie przedłożył tego dokumentu w ofercie lub przedłożony w ofercie dokument zawiera wady (wadliwe pełnomocnictwo).

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwracania się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień w zakresie treści złożonych przez nich ofert.

  3. Zamawiający nie rozpatruje oferty w stosunku do której podczas badania i oceny stwierdzi występowanie następujących okoliczności:

  1. Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,

  2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

  3. Zawiera rażąco niską cenę lub koszt – co zostało poprzedzone wcześniejszymi wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi na wezwanie Zamawiającego,

  4. Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,

  5. Zawiera błędy w obliczeniu ceny,

  6. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

  1. Zamawiający informuje, że Wykonawcom nie przysługuje prawo do skorzystania ze środków ochrony prawnej przewidzianej przez ustawę Pzp z uwagi na fakt wyłączenia niniejszego postępowania z zakresu przedmiotowego tej ustawy.

  2. Zamawiający zastrzega prawo do poprawienia treści oferty w przypadku błędów, których poprawa nie zmienia treści oferty oraz poprawek w zakresie wadliwych obliczeń matematycznych i pisarskich (oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe).

  3. Wykonawca w celu wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu może powoływać się na zasoby podmiotu trzeciego.

  4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  5. Wykonawca powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego winien załączyć stosowne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia mu odpowiednich zasobów, na które powołuje się Wykonawca w ofercie.

  6. Zamawiający dopuszcza zamianę przedmiotu zamówienia na inny/ podobny po uprzednim poinformowaniu przez Wykonawcę, iż sprzedaż gry bądź książki jest niemożliwa z powodu braku zasobów.

XI. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający, tj. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią;

  2. inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie jest Pan Daniel Karabasz e-mail: daniel.karabasz@pcpr-naklo.pl, tel. 507 960 502;

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego pn. Zakup i dostawę materiałów edukacyjnych/dydaktycznych, w ramach projektu „Rodzina w Centrum Etap I” realizowanego i współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, Oś priorytetowa 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 08.25 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.

  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy dotyczące zasad udostępniania informacji publicznych oraz art. 96 i n. ustawy Prawo zamówień publicznych

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku objęcia niniejszego zamówienia dofinansowaniem z budżetu UE - przez okres wynikający z postanowień zawartej umowy o dofinansowanie pomiędzy Zamawiającym a właściwym organem;

  6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w zapytaniu ofertowym;

  7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  8. posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Zapytaniem ofertowym i złożoną ofertą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.;

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.;

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  1. nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych w niniejszych wymaganiach mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. 2023 poz. 1890 t. j.)

ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik nr 3 – Wzór umowy

Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
docx 1._zapytanie_ofertowe_na_zakup_i_dostawe_materialow_edukacyjnych_2024.docx
374.81 KB Pobierz
docx 2._zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy_2024.docx
365.8 KB Pobierz
docx 3._zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu_20234.docx
364.31 KB Pobierz
docx 4._zalacznik_nr_3_wzor_umowy_2024.docx
369.18 KB Pobierz
docx 5._zalacznik_nr_4_oswiadczenie_wykonawcy_w_zakresie_wypelnienia_obowiazkow_informacyjnych_2024.docx
362.14 KB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
Usługi dla firm, organizacji i administracji publicznej
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat nakielski
  • Gmina Nakło nad Notecią
  • Nakło nad Notecią

Dane kontaktowe

agnieszka.wozniak@pcpr-naklo.pl
Dąbrowskiego
46
89-100
Nakło nad Notecią