Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu.

Zapytanie ofertowe - Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu.                                   

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

zwana dalej specyfikacją

Nazwa oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej oraz strony internetowej prowadzonego postępowania

Dom Pomocy Społecznej

Mgoszcz 54

86-230 Lisewo

NIP: 875 11 86 423

Numer telefonu 56 676 86 13

adres poczty elektronicznej – dag.mgoszcz@wp.pl

adres strony internetowej – http://dpsmgoszcz.org/

numer telefonu  - 56 616 86 13

 

1. Tryb udzielenia zamówienia

Zamówienie publiczne udzielane jest zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm. ), zwaną dalej „ustawą”, w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 Ustawy Pzp. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 3 ustawy Pzp.

2. Informacja, czy zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością przeprowadzenia negocjacji.

3. Opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie udzielanie jest w ramach projektu: „Wsparcie osób starszych i kadry świadczącej usługi społeczne w zakresie przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się COVID-19, łagodzenia jego skutków na terenie województwa kujawsko – pomorskiego” EFS RPO WKP na lata 2014-2020 – okres realizacji trwa od 1.03.2020 planuje się do 15.12.2023”.

przypadku nie otrzymania dofinansowania, Zamawiający na podstawie art. 257 ustawy Prawo zamówień publicznych zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.

3.1. Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP: SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DO WZMACNIANIA REHABILITACJI POCOVIDOWEJ MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MGOSZCZU.

Zamówienie zostało podzielone na 9 Części.

Część 1.

Podnośnik pionizujący dla niepełnosprawnych, VERTEO - 2szt

Część 2.

Wanna do masażu wirowego kończyn dolnych, WKD - 1szt                                                                                                                                                                                                                                     

Część 3.

Wanna do masażu wirowego kończyn górnych, WKG - 1szt                                                                                                                                                                                                                                   

Część 4.

Łóżko rehabilitacyjne, VERMEIREN CLUB VARIO D - 4szt

Część 5.

Wózek transportowo-kąpielowy z regulacją wysokości, LAMBDA 175 - 2szt

Część 6.

Prysznicowy aplikator laserowy typu CL 1800 - 1szt

Część 7.

PhysioGo 400C - 1szt

Część 8.

Aplikator skanujący do laseroterapii typu PM2-SK2 R - 1 szt

Część 9.

Tajfun 2 MU 2 - 2szt

3.2. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022r. o  wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r,  poz. 974 ze zm.)

3.3. Oferowane wyroby muszą być nowe, nie używane.

3.4. Wymagania dotyczące oferowanych wyrobów: Winny być one opakowane w oryginalne opakowanie;

3.5. Wymagany termin płatności  - przelew  wynosi nie dłużej niż do 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.

3.6. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednego  zakresu lub wszystkich zakresów. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach danego zakresu.

3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy (zamówienie dodatkowe).

3.9.  Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

3.10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

3.11. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

3.12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

3.13. W przypadku użycia w SWZ oraz jego załącznikach, opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 99 ust. 5 Ustawy Pzp.

4. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca  zobowiązuje się:

 - dostarczyć sprzęt  w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, ale nie później niż do 30 listopad 2023r, odbioru sprzętu oraz wystawić fakturę VAT.

     a. Wymagany termin płatności do 14 dni od daty otrzymania faktury VAT.

Koszt realizacji zamówienia obejmuje dostawę, instalację sprzętu oraz szkolenie.

Płatność realizowana będzie do 14 dni od daty otrzymania faktury VAT przez

Zamawiającego – wystawionej prawidłowo pod względem formalnym i merytorycznym. Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia zostaną przekazane Zamawiającemu z opóźnieniem, zapłata Wykonawcy nastąpi z uwzględnieniem opóźnienia wynikającego z opisanej powyżej sytuacji. Zapłata w przesuniętym terminie nie będzie stanowiła podstawy do naliczenia odsetek za zwłokę. Zapłata nastąpi w formie polecenia przelewu w terminie nie dłuższym niż do 14 dni od daty wystawienia faktury VAT. Za datę zapłaty należności za dostarczony sprzęt uznaje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.

Wykonawca może przesłać e-fakturę na adres e-mail dag.mgoszcz@wp.pl

5. Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.

5.2. Warunki udziału w postępowaniu:

5.2.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie

 5.2.2.uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie

5.2.3. sytuacja ekonomiczna lub finansowa

Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie

5.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie

5.3. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust.1:

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę:

1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:

a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,

b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,

c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1133 oraz z 2021 r. poz. 2054 i 2142) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 463, 583 i 974),

d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,

e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,

f)  powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2021 r. poz. 1745),

g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,

 h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;

2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;

3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;

5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;

6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

2. Wykluczenie wykonawcy następuje:

1) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a–g i pkt 2, na okres 5 lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;

2) w przypadkach, o których mowa w:

a) art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h,

3) w przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 4, na okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;

4) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5, na okres 3 lat od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;

5) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 6 w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym zaistniało zdarzenie będące podstawą wykluczenia.

       6) Ponadto z postępowania o zamówienie Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który  

      podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia   

      2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na

      Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), oraz nie podlegam zakazowi udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych na podstawie artykułu 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) Nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L 229 z 31.07.2014, str. 1, z późn. zm.).

3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:

1) naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;

2) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania, lub zamawiającym; 

3) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności:

a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,

 b) zreorganizował personel,

c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,

 d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,

e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.

4. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 3, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 3, nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający wyklucza wykonawcę.

5.4. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

       Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1.

5.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

  1.  W postępowaniu o udzielenie zamówienia  komunikacja między Zamawiającym a  Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej: dag.mgoszcz@wp.pl     lub telefonicznie: 56-676-86-13 wew.54
  2. Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, przekazywane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej: dag.mgoszcz@wp.pl, telefonicznie: 56-676-86-13 wew.54.
  3. Informacje o sposobie komunikowania się zamawiającego z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w tym w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69.

Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

  1. Wymagania dotyczące oświadczeń i dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą.

    7.1. Do oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum), oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.

       2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

 Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:

1) wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub

 2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.  W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),  natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 5.2.

7.2. Wraz z ofertą każdy Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe tj:

      Oświadczenie, Wykonawcy  iż zaoferowany asortyment został dopuszczony do obrotu na terenie RP i Wykonawca jest w posiadaniu dokumentów obowiązujących zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z 07.04.2022 r Dz.U. 2022 poz. 974, uprawniających do wprowadzania, obrotu  i do używania asortymentu będącego przedmiotem zamówienia,- załącznik nr 3.

  1. Załączyć  znak CE lub deklaracje zgodności

Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 7.2.  lit a) ,b) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy  (Dz.U. 2020 poz. 2415) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (D.Z. z 2020 poz. 2452)

Złożenie oferty  w postępowaniu:

- Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej zgodnie z art. 63 ust. 1 Ustawy Pzp. lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz w języku polskim.

 - Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Kujawsko - Pomorskiej Ekonomii Społecznej .

 - Ofertę należy złożyć według wzoru Formularza Ofertowego.

7.3. Zmawiający nie będzie wymagał złożenia podmiotowych środków dowodowych  od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona.

8. Wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9. Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert.

1.  Termin składania ofert Zamawiający wyznacza do dnia 16 listopad 2023 r do godziny 09:00.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 listopad 2023 r o godz. 9:30.

3.Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.

4.Zamawiający informuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

5.Otwarcie ofert na Platformie jest jawne poprzez odszyfrowanie ofert i ich otwarcie.

6.Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

7.Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na Platformie w zakładce „Komunikaty” informację z otwarcia ofert.

8.Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:

1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte;

2) cenach lub kosztach zawartych w ofertach.

10. Kryteria oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób oceny ofert.

a) Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się kryteriami podanymi w poniższej tabeli:

Dotyczy Części nr 1-9.

L.p.

KRYTERIUM

Max ilość pkt

WAGA KRYTERIUM

1.Cena  100,00%

Ocena końcowa oferty:

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

11. Tryb udzielania wyjaśnień.

1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.

2. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.

3. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 2, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.

4. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 2, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.

5. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 4, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.

6. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, a w przypadkach, o których mowa w art. 280 ust. 2 i 3, przekazuje wykonawcom, którym udostępnił SWZ .

12. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

13. Środki ochrony prawnej.

1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Załączniki:

  1. Formularz oferty – załącznik nr 1 
  2. Oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 2
  3. Oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
docx formularz_ofertowy_sprzet_rehabilitacyjny.docx
16.97 KB Pobierz
doc zalacznik_nr_2_oswiadczzenie_do_swz.doc
21.5 KB Pobierz
doc zal_3_oswiadczenia_2023_1.doc
28.5 KB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
ZDROWIE I URODA
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat chełmiński
  • Gmina Lisewo
  • Lisewo

Dane kontaktowe

Dom Pomocy Społecznej
NIP
8751462248
Mgoszcz
54
86-230
Lisewo
Osoba do kontaktu
Stanisław Otremba