organizacja spotkania edukacyjnego, promującego rodzinną pieczę zastępczą - zapytanie cenowo-ofertowe
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy zaprasza do przesyłania oferty cenowej na zorganizowanie spotkania o charakterze edukacyjnym, dotyczącym rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu ,,Rodzina w Centrum 3’’ Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.3, Poddziałanie 9.3.2 „Rozwój usług społecznych” w ramach RPO WK-P 2014 – 2020 współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Postępowanie prowadzone jest poniżej progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z regulaminem udzielania zamówień poniżej kwoty nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bydgoszczy oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej, w celu złożenia oferty, na wykonanie poniżej opisanej usługi w formie wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Proszę o przesłanie oferty uwzględniającej poniższy opis przedmiotu zamówienia:
I.Miejsce realizacji zamówienia: teren Miasta Bydgoszczy
II.Termin realizacji zamówienia: w okresie od 02.09.2022r. do 30.11.2022r.
III.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja spotkania edukacyjnego w formie panelu dyskusyjnego z udziałem eksperta, dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci, animacji dla dzieci (podczas panelu dla dorosłych) oraz wspólnego warsztatu dla dzieci i rodziców
z zakresu alternatywnych i kreatywnych sposobów spędzania czasu wolnego:
a) Wymiar godzinowy: łącznie 6 h;
b) Łączna ilość uczestników na 1 spotkaniu – max. 45 osób (30 dorosłych + 15 dzieci);
c) Zakres tematyczny:
· Niezbędne umiejętności/zadania przyszłego rodzica zastępczego,
· Prawa i obowiązki rodziny zastępczej ,
· Z jakimi problemami mogą się spotkać rodzice zastępczy?,
· Dobre praktyki w działaniach na rzecz deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej (w tym m.in. placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego do 14 dzieci),
· Wyświetlenie 2 filmów edukacyjnych „Ja Nikola” oraz „Removed”, dyskusja na tematy poruszone w filmach,
· Zajęcia dla dzieci pod opieką wykwalifikowanego Animatora (z min. 2 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi), w czasie prowadzenia zajęć dla osób dorosłych,
· Warsztat dla dzieci i dorosłych nt. alternatywnych i kreatywnych sposobów spędzania wspólnie czasu wolnego.
Zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych do przeprowadzenia spotkań:
a) sala dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażona w odpowiednie:
nagłośnienie, oświetlenie, klimatyzację, mikrofon bezprzewodowy, sprzęt audio-video (laptop, rzutnik multimedialny, ekran, pilot ze wskaźnikiem laserowym), umożliwiający wyświetlanie prezentacji multimedialnych,
b) wydzielenie miejsca dla Animatora pozostającego z dziećmi,
c) wydzielenie miejsca w pobliżu sali lub na sali na zorganizowanie poczęstunku,
d) wydzielenie przestrzeni w pobliżu sali lub na sali z przeznaczeniem na szatnię,
e) dostęp do bezprzewodowego łącza internetowego WiFi na terenie sali,
f) obiekt powinien spełniać wymagania ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
g) zapewnienie dostępu do sanitariatów dla osób biorących udział w spotkaniu.
Zapewnienie (przygotowanie, transport) poczęstunku:
a) serwis kawowy – max. dla ok 30 osób dorosłych,
• kawa czarna z ekspresu,
• herbata czarna,
• woda mineralna gazowana, niegazowana w butelkach (0,5 litra na osobę),
• cukier, śmietanka/mleko do kawy, cytryna,
b) dla wszystkich obecnych – 45 uczestników:
• dwa rodzaje ciasta (po 1 kawałku dla każdego uczestnika),
• susz konferencyjny (paluszki, krakersy, ciasteczka),
c) dla dzieci woda i sok - 15 osób,
d) przekąski w formie dekorowanych kanapek koktajlowych/bankietowych – dla 45 osób.
Przygotowanie materiałów dydaktycznych dla 30 osób tj. długopis, notes, teczka, opatrzonych logotypami projektowymi:
a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność merytoryczną oraz aktualność przekazywanych danych/informacji w materiałach dydaktycznych,
b) odbiór materiałów dydaktycznych musi być potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem,
c) koszty opracowania, transportu i powielania materiałów ponosi Wykonawca,
d) jeden komplet materiałów dydaktycznych zostanie przekazany Zamawiającemu.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się w pierwszej kolejności podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:
1. przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1205 t.j.);
2. podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
a) CIS i KIS;
b) ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
3. organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 t.j. z późn. zm.),
4. podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
a) organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
b) spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów
i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2020 r. poz. 275 t.j.)
c) spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 oraz załączonego do oferty aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy
(np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie w/w statusu) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
V. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:
Kryterium „Cena” – 100 %
2. Ocena ofert będzie dokonywana wg następującego wzoru:
najkorzystniejsza cena (brutto)
spośród zakwalifikowanych ofert
----------------------------------------------------- x waga procentowa x 100
cena badanej oferty (brutto)
3. W ramach oceny oferty z zastosowaniem w/w kryterium i wzoru Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.
4. Cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością tj. m.in. przeprowadzenie spotkania, wynagrodzenie prowadzącego oraz inne wydatki niezbędne do poniesienia w ramach świadczenia usługi zgodnej z warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać ewentualny rabat.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty oraz termin i miejsce składania oraz otwarcia ofert:
1. Oferta powinna być sporządzona na podstawie treści niniejszego zapytania wraz z załącznikami.
2. Ofertę należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej m.talar@mopsbydgoszcz.pl w terminie do dnia 02.09.2022 r. do godz. 11:00.
3. W formularzu zamieszczonym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty brutto w zakresie w jakim Wykonawca oferuje realizację zamówienia oraz załączyć formularz ofertowy załącznik nr 1 oraz odpowiedni formularz asortymentowo-cenowy i wykaz usług dla każdej części zamówienia osobno.
4. Dane kontaktowe: poniedziałek – czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-13:30, e-mail m.talar@mopsbydgoszcz .
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.09.2022 r. o godz. 11:05 w siedzibie Zamawiającego, ul. Toruńska 272 w Bydgoszczy.
VII. Termin płatności:
Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po zrealizowaniu spotkania, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy zaprasza do przesyłania oferty cenowej na zorganizowanie spotkania o charakterze edukacyjnym, dotyczącym rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu ,,Rodzina w Centrum 3’’ Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.3, Poddziałanie 9.3.2 „Rozwój usług społecznych” w ramach RPO WK-P 2014 – 2020 współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Postępowanie prowadzone jest poniżej progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z regulaminem udzielania zamówień poniżej kwoty nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bydgoszczy oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej, w celu złożenia oferty, na wykonanie poniżej opisanej usługi w formie wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Proszę o przesłanie oferty uwzględniającej poniższy opis przedmiotu zamówienia:
I.Miejsce realizacji zamówienia: teren Miasta Bydgoszczy
II.Termin realizacji zamówienia: w okresie od 02.09.2022r. do 30.11.2022r.
III.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja spotkania edukacyjnego w formie panelu dyskusyjnego z udziałem eksperta, dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci, animacji dla dzieci (podczas panelu dla dorosłych) oraz wspólnego warsztatu dla dzieci i rodziców
z zakresu alternatywnych i kreatywnych sposobów spędzania czasu wolnego:
a) Wymiar godzinowy: łącznie 6 h;
b) Łączna ilość uczestników na 1 spotkaniu – max. 45 osób (30 dorosłych + 15 dzieci);
c) Zakres tematyczny:
- Niezbędne umiejętności/zadania przyszłego rodzica zastępczego,
- Prawa i obowiązki rodziny zastępczej ,
- Z jakimi problemami mogą się spotkać rodzice zastępczy?,
- Dobre praktyki w działaniach na rzecz deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej (w tym m.in. placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego do 14 dzieci),
- Wyświetlenie 2 filmów edukacyjnych „Ja Nikola” oraz „Removed”, dyskusja na tematy poruszone w filmach,
- Zajęcia dla dzieci pod opieką wykwalifikowanego Animatora (z min. 2 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi), w czasie prowadzenia zajęć dla osób dorosłych,
- Warsztat dla dzieci i dorosłych nt. alternatywnych i kreatywnych sposobów spędzania wspólnie czasu wolnego.
Zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych do przeprowadzenia spotkań:
a) sala dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażona w odpowiednie:
nagłośnienie, oświetlenie, klimatyzację, mikrofon bezprzewodowy, sprzęt audio-video (laptop, rzutnik multimedialny, ekran, pilot ze wskaźnikiem laserowym), umożliwiający wyświetlanie prezentacji multimedialnych,
b) wydzielenie miejsca dla Animatora pozostającego z dziećmi,
c) wydzielenie miejsca w pobliżu sali lub na sali na zorganizowanie poczęstunku,
d) wydzielenie przestrzeni w pobliżu sali lub na sali z przeznaczeniem na szatnię,
e) dostęp do bezprzewodowego łącza internetowego WiFi na terenie sali,
f) obiekt powinien spełniać wymagania ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
g) zapewnienie dostępu do sanitariatów dla osób biorących udział w spotkaniu.
Zapewnienie (przygotowanie, transport) poczęstunku:
a) serwis kawowy – max. dla ok 30 osób dorosłych,
• kawa czarna z ekspresu,
• herbata czarna,
• woda mineralna gazowana, niegazowana w butelkach (0,5 litra na osobę),
• cukier, śmietanka/mleko do kawy, cytryna,
b) dla wszystkich obecnych – 45 uczestników:
• dwa rodzaje ciasta (po 1 kawałku dla każdego uczestnika),
• susz konferencyjny (paluszki, krakersy, ciasteczka),
c) dla dzieci woda i sok - 15 osób,
d) przekąski w formie dekorowanych kanapek koktajlowych/bankietowych – dla 45 osób.
Przygotowanie materiałów dydaktycznych dla 30 osób tj. długopis, notes, teczka, opatrzonych logotypami projektowymi:
a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność merytoryczną oraz aktualność przekazywanych danych/informacji w materiałach dydaktycznych,
b) odbiór materiałów dydaktycznych musi być potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem,
c) koszty opracowania, transportu i powielania materiałów ponosi Wykonawca,
d) jeden komplet materiałów dydaktycznych zostanie przekazany Zamawiającemu.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się w pierwszej kolejności podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:
1. przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1205 t.j.);
2. podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
a) CIS i KIS;
b) ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
3. organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 t.j. z późn. zm.),
4. podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
a) organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
b) spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów
i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2020 r. poz. 275 t.j.)
c) spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 oraz załączonego do oferty aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy
(np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie w/w statusu) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
V. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:
Kryterium „Cena” – 100 %
2. Ocena ofert będzie dokonywana wg następującego wzoru:
najkorzystniejsza cena (brutto)
spośród zakwalifikowanych ofert
----------------------------------------------------- x waga procentowa x 100
cena badanej oferty (brutto)
3. W ramach oceny oferty z zastosowaniem w/w kryterium i wzoru Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.
4. Cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością tj. m.in. przeprowadzenie spotkania, wynagrodzenie prowadzącego oraz inne wydatki niezbędne do poniesienia w ramach świadczenia usługi zgodnej z warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać ewentualny rabat.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty oraz termin i miejsce składania oraz otwarcia ofert:
1. Oferta powinna być sporządzona na podstawie treści niniejszego zapytania wraz z załącznikami.
2. Ofertę należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej m.talar@mopsbydgoszcz.pl w terminie do dnia 02.09.2022 r. do godz. 11:00.
3. W formularzu zamieszczonym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty brutto w zakresie w jakim Wykonawca oferuje realizację zamówienia oraz załączyć formularz ofertowy załącznik nr 1 oraz odpowiedni formularz asortymentowo-cenowy i wykaz usług dla każdej części zamówienia osobno.
4. Dane kontaktowe: poniedziałek – czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-13:30, e-mail m.talar@mopsbydgoszcz .
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.09.2022 r. o godz. 11:05 w siedzibie Zamawiającego, ul. Toruńska 272 w Bydgoszczy.
VII. Termin płatności:
Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po zrealizowaniu spotkania, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.
- Powiat Miasto Bydgoszcz
- Gmina Miasto Bydgoszcz
- Bydgoszcz