organizacja spotkania edukacyjnego, promującego rodzinną pieczę zastępczą - zapytanie cenowo-ofertowe | Kujawsko-Pomorska Ekonomia Społeczna - ROPS w Toruniu

organizacja spotkania edukacyjnego, promującego rodzinną pieczę zastępczą - zapytanie cenowo-ofertowe

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy zaprasza do przesyłania oferty cenowej na zorganizowanie spotkania o charakterze edukacyjnym, dotyczącym rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci                w ramach projektu ,,Rodzina w Centrum 3’’ Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.3, Poddziałanie 9.3.2 „Rozwój usług społecznych” w ramach RPO WK-P 2014 – 2020 współfinansowanego                           w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Postępowanie prowadzone jest poniżej progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z regulaminem udzielania zamówień poniżej kwoty nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bydgoszczy oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej, w celu złożenia oferty, na wykonanie poniżej opisanej usługi w formie wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Proszę o przesłanie oferty uwzględniającej poniższy opis przedmiotu zamówienia:

I.Miejsce realizacji zamówienia: teren Miasta Bydgoszczy

 II.Termin realizacji zamówienia: w okresie od 02.09.2022r. do 30.11.2022r.

 III.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja spotkania edukacyjnego w formie panelu dyskusyjnego z udziałem eksperta, dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci, animacji dla dzieci (podczas panelu dla dorosłych) oraz wspólnego warsztatu dla dzieci i rodziców
z zakresu alternatywnych i kreatywnych sposobów spędzania czasu wolnego:

a) Wymiar godzinowy: łącznie 6 h;

b) Łączna ilość uczestników na 1 spotkaniu – max. 45 osób (30 dorosłych + 15 dzieci);

c) Zakres tematyczny:

·         Niezbędne umiejętności/zadania przyszłego rodzica zastępczego,

·         Prawa i obowiązki rodziny zastępczej ,

·         Z jakimi problemami mogą się spotkać rodzice zastępczy?,

·         Dobre praktyki w działaniach na rzecz deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej (w tym m.in. placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego do 14 dzieci),

·         Wyświetlenie 2 filmów edukacyjnych „Ja Nikola” oraz „Removed”, dyskusja na tematy poruszone w filmach,

·         Zajęcia dla dzieci pod opieką wykwalifikowanego Animatora (z min. 2 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi), w czasie prowadzenia zajęć dla osób dorosłych,

·         Warsztat dla dzieci i dorosłych nt. alternatywnych i kreatywnych sposobów spędzania wspólnie czasu wolnego.

Zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych do przeprowadzenia spotkań:

a) sala dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażona w odpowiednie:

nagłośnienie, oświetlenie, klimatyzację, mikrofon bezprzewodowy, sprzęt audio-video (laptop, rzutnik multimedialny, ekran, pilot ze  wskaźnikiem laserowym), umożliwiający wyświetlanie prezentacji multimedialnych,

b) wydzielenie miejsca dla Animatora pozostającego z dziećmi,

c) wydzielenie miejsca w pobliżu sali lub na sali na zorganizowanie poczęstunku,

d) wydzielenie przestrzeni w pobliżu sali lub na sali z przeznaczeniem na szatnię,

e) dostęp do bezprzewodowego łącza internetowego WiFi na terenie sali,

f) obiekt powinien spełniać wymagania ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska                     oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej,

g) zapewnienie dostępu do sanitariatów dla osób biorących udział w spotkaniu.

Zapewnienie (przygotowanie, transport) poczęstunku:

a) serwis kawowy – max. dla ok 30  osób dorosłych,

• kawa czarna z ekspresu,

• herbata czarna,

• woda mineralna gazowana, niegazowana w butelkach (0,5 litra na osobę),

• cukier, śmietanka/mleko do kawy, cytryna,

b) dla wszystkich obecnych – 45 uczestników:

• dwa rodzaje ciasta (po 1 kawałku dla każdego uczestnika),

susz konferencyjny (paluszki, krakersy, ciasteczka),

c) dla dzieci woda i sok - 15 osób,

d) przekąski w formie dekorowanych kanapek koktajlowych/bankietowych – dla 45 osób.

Przygotowanie materiałów dydaktycznych dla 30 osób tj. długopis, notes, teczka, opatrzonych logotypami projektowymi:

a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność merytoryczną oraz aktualność przekazywanych danych/informacji w materiałach dydaktycznych,

b) odbiór materiałów dydaktycznych musi być potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem,

c) koszty opracowania, transportu i powielania materiałów ponosi Wykonawca,

d) jeden komplet materiałów dydaktycznych zostanie przekazany Zamawiającemu.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się w pierwszej kolejności podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:

1.         przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1205 t.j.);

2.         podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:

a)         CIS i KIS;

b)         ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;

3.         organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 t.j. z późn. zm.),

4.         podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:

a)         organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r.

o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;

b)         spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów

i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2020 r. poz. 275 t.j.)

c)         spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.

 Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy

o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 oraz załączonego do oferty aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy

(np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie w/w statusu) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 V. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji

1.         Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:

                            Kryterium „Cena” – 100 %

2.         Ocena ofert będzie dokonywana wg następującego wzoru:

 

najkorzystniejsza cena (brutto)

spośród zakwalifikowanych ofert

-----------------------------------------------------            x waga procentowa  x  100

cena badanej oferty (brutto)

           

3.         W ramach oceny oferty z zastosowaniem w/w kryterium i wzoru Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.

4.         Cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością tj. m.in. przeprowadzenie spotkania, wynagrodzenie prowadzącego oraz inne wydatki niezbędne do poniesienia w ramach świadczenia usługi zgodnej z warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać ewentualny rabat.

 VI. Opis sposobu przygotowania oferty oraz termin i miejsce składania oraz otwarcia ofert:

1. Oferta powinna być sporządzona na podstawie treści niniejszego zapytania wraz z załącznikami.

2. Ofertę należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej m.talar@mopsbydgoszcz.pl w terminie do dnia 02.09.2022 r. do godz. 11:00.

3. W formularzu zamieszczonym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty brutto w zakresie w jakim Wykonawca oferuje realizację zamówienia oraz załączyć formularz ofertowy załącznik nr 1 oraz odpowiedni formularz asortymentowo-cenowy i wykaz usług dla każdej części zamówienia osobno.

4. Dane kontaktowe: poniedziałek – czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-13:30, e-mail m.talar@mopsbydgoszcz .

5.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.09.2022 r. o godz. 11:05 w siedzibie Zamawiającego, ul. Toruńska 272 w Bydgoszczy.

 VII. Termin płatności:

Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po zrealizowaniu spotkania, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy zaprasza do przesyłania oferty cenowej na zorganizowanie spotkania o charakterze edukacyjnym, dotyczącym rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci                w ramach projektu ,,Rodzina w Centrum 3’’ Oś Priorytetowa 9, Działanie 9.3, Poddziałanie 9.3.2 „Rozwój usług społecznych” w ramach RPO WK-P 2014 – 2020 współfinansowanego                           w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Postępowanie prowadzone jest poniżej progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z regulaminem udzielania zamówień poniżej kwoty nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bydgoszczy oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej, w celu złożenia oferty, na wykonanie poniżej opisanej usługi w formie wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Proszę o przesłanie oferty uwzględniającej poniższy opis przedmiotu zamówienia:

I.Miejsce realizacji zamówienia: teren Miasta Bydgoszczy

II.Termin realizacji zamówienia: w okresie od 02.09.2022r. do 30.11.2022r.

III.Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja spotkania edukacyjnego w formie panelu dyskusyjnego z udziałem eksperta, dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci, animacji dla dzieci (podczas panelu dla dorosłych) oraz wspólnego warsztatu dla dzieci i rodziców
z zakresu alternatywnych i kreatywnych sposobów spędzania czasu wolnego:

a) Wymiar godzinowy: łącznie 6 h;

b) Łączna ilość uczestników na 1 spotkaniu – max. 45 osób (30 dorosłych + 15 dzieci);

c) Zakres tematyczny:

  • Niezbędne umiejętności/zadania przyszłego rodzica zastępczego,
  • Prawa i obowiązki rodziny zastępczej ,
  • Z jakimi problemami mogą się spotkać rodzice zastępczy?,
  • Dobre praktyki w działaniach na rzecz deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej (w tym m.in. placówki opiekuńczo-wychowawcze typu rodzinnego do 14 dzieci),
  • Wyświetlenie 2 filmów edukacyjnych „Ja Nikola” oraz „Removed”, dyskusja na tematy poruszone w filmach,
  • Zajęcia dla dzieci pod opieką wykwalifikowanego Animatora (z min. 2 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi), w czasie prowadzenia zajęć dla osób dorosłych,
  • Warsztat dla dzieci i dorosłych nt. alternatywnych i kreatywnych sposobów spędzania wspólnie czasu wolnego.

Zapewnienie odpowiednich warunków lokalowych do przeprowadzenia spotkań:

a) sala dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażona w odpowiednie:

nagłośnienie, oświetlenie, klimatyzację, mikrofon bezprzewodowy, sprzęt audio-video (laptop, rzutnik multimedialny, ekran, pilot ze  wskaźnikiem laserowym), umożliwiający wyświetlanie prezentacji multimedialnych,

b) wydzielenie miejsca dla Animatora pozostającego z dziećmi,

c) wydzielenie miejsca w pobliżu sali lub na sali na zorganizowanie poczęstunku,

d) wydzielenie przestrzeni w pobliżu sali lub na sali z przeznaczeniem na szatnię,

e) dostęp do bezprzewodowego łącza internetowego WiFi na terenie sali,

f) obiekt powinien spełniać wymagania ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska                     oraz warunki higieniczno-sanitarne, określone w przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej,

g) zapewnienie dostępu do sanitariatów dla osób biorących udział w spotkaniu.

Zapewnienie (przygotowanie, transport) poczęstunku:

a) serwis kawowy – max. dla ok 30  osób dorosłych,

• kawa czarna z ekspresu,

• herbata czarna,

• woda mineralna gazowana, niegazowana w butelkach (0,5 litra na osobę),

• cukier, śmietanka/mleko do kawy, cytryna,

b) dla wszystkich obecnych – 45 uczestników:

• dwa rodzaje ciasta (po 1 kawałku dla każdego uczestnika),

susz konferencyjny (paluszki, krakersy, ciasteczka),

c) dla dzieci woda i sok - 15 osób,

d) przekąski w formie dekorowanych kanapek koktajlowych/bankietowych – dla 45 osób.

Przygotowanie materiałów dydaktycznych dla 30 osób tj. długopis, notes, teczka, opatrzonych logotypami projektowymi:

a) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność merytoryczną oraz aktualność przekazywanych danych/informacji w materiałach dydaktycznych,

b) odbiór materiałów dydaktycznych musi być potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem,

c) koszty opracowania, transportu i powielania materiałów ponosi Wykonawca,

d) jeden komplet materiałów dydaktycznych zostanie przekazany Zamawiającemu.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się w pierwszej kolejności podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:

1.         przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1205 t.j.);

2.         podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:

a)         CIS i KIS;

b)         ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;

3.         organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 t.j. z późn. zm.),

4.         podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:

a)         organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r.

o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;

b)         spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów

i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2020 r. poz. 275 t.j.)

c)         spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.

 

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy

o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 oraz załączonego do oferty aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy

(np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie w/w statusu) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

V. Kryteria oceny ofert i opis sposobu przyznawania punktacji

1.         Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:

                            Kryterium „Cena” – 100 %

2.         Ocena ofert będzie dokonywana wg następującego wzoru:

 

najkorzystniejsza cena (brutto)

spośród zakwalifikowanych ofert

-----------------------------------------------------            x waga procentowa  x  100

cena badanej oferty (brutto)

           

3.         W ramach oceny oferty z zastosowaniem w/w kryterium i wzoru Wykonawca może otrzymać max 100 pkt.

4.         Cena powinna zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością tj. m.in. przeprowadzenie spotkania, wynagrodzenie prowadzącego oraz inne wydatki niezbędne do poniesienia w ramach świadczenia usługi zgodnej z warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać ewentualny rabat.

VI. Opis sposobu przygotowania oferty oraz termin i miejsce składania oraz otwarcia ofert:

1. Oferta powinna być sporządzona na podstawie treści niniejszego zapytania wraz z załącznikami.

2. Ofertę należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej m.talar@mopsbydgoszcz.pl w terminie do dnia 02.09.2022 r. do godz. 11:00.

3. W formularzu zamieszczonym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty brutto w zakresie w jakim Wykonawca oferuje realizację zamówienia oraz załączyć formularz ofertowy załącznik nr 1 oraz odpowiedni formularz asortymentowo-cenowy i wykaz usług dla każdej części zamówienia osobno.

4. Dane kontaktowe: poniedziałek – czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-13:30, e-mail m.talar@mopsbydgoszcz .

5.  Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.09.2022 r. o godz. 11:05 w siedzibie Zamawiającego, ul. Toruńska 272 w Bydgoszczy.

VII. Termin płatności:

Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po zrealizowaniu spotkania, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie do 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.

 

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
docx zał.1
66.27 KB Pobierz
doc zał.2
548 KB Pobierz
docx zał.3
68.23 KB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
EDUKACJA
USŁUGI DLA FIRM, ORGANIZACJI I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
USŁUGI SOCJALNE
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat Miasto Bydgoszcz
  • Gmina Miasto Bydgoszcz
  • Bydgoszcz

Dane kontaktowe

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
NIP
554-184-72-07
Toruńska
272
85-831
Bydgoszcz
Osoba do kontaktu
Magdalena Talar