materiały edukacyjne/dydaktyczne - zaproszenie do złożenia oferty cenowej nr PCPR.210.11.2023.JK z dnia 23 maja 2023 roku
PCPR.210.11.2023.JK
Świecie, 23 maja 2023 roku
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 zł zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia publicznego.
I. Informacje o Zamawiającym (nazwa i adres).
Nazwa Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świeciu
Adres: ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie
Adres strony internetowej: http://pcpr-swiecie.rbip.mojregion.info/
II. Przedmiot zamówienia i jego opis.
Przedmiot zamówienia: dostawa materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w ramach projektu partnerskiego pn. „Rodzina w Centrum 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach RPO WKP 2014-2020 współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, tj.:
Przedmiot zamówienia
1) 1 szt. Lustro logopedyczne tryptyk (długość rozłożonego lustra 133,5 cm)
2) 1 szt. Ładnie mówię głoski K, G, H. Gry słowno-obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek: K, G, H
3) 1 szt. Ładnie mówię głoski SZ, Ż, CZ, DŻ. Gry słowno-obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głosek: SZ, Ż, CZ, DŻ
4) 1 szt. Ładnie mówię głoskę R. Gry słowno-obrazkowe wspomagające prawidłową wymowę głoski R
5) 1 szt. Moje pierwsze słowa 1. Propozycje zabawa językowych dla dzieci do lat 3
6) 1 szt./zestaw MóWiMy. Zeszyty ćwiczeń do rozwoju mowy. Część 1, 2, 3, 4, 5, 6 - ZESTAW
7) 1 szt. Pacynka logopedyczna Moowi - Żyrafa
8) 1 szt. Pakiet talii Logopedycznych Pioturś. Pakiet III – głoski P-B,
K-G, T-D, F-W
III. Miejsce dostaw/usług stanowiących przedmiot zamówienia.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie
IV. Termin realizacji zamówienia: do 30 czerwca 2023 roku
V. Kryterium oceny ofert.
- Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium:
cena oferty - 100 %
C of.n.
Cn = ----------------------- x 10
Cof.b.
gdzie:
Cn – liczba punktów za kryterium cena
C of.n. - cena oferty najniższej
Cof.b. – cena oferty badanej
- Oferta z najniższą ceną na dane zadanie otrzymuje 10 punktów, każda następna będzie przeliczana w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru w ust. 1.
- Oferta na dane zadanie, która spełni wszystkie wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg wzoru w ust. 1, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty zawierające taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
- Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowani
w złożonych ofertach.
VI. Opis sposobu przygotowania ofert.
1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zaproszenia) oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do zaproszenia winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego), zapewniającej pełną czytelność jej treści.
4. Ofertę wraz z załącznikami, dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w kopercie zamkniętej i zabezpieczonej przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści do terminu otwarcia ofert.
Kopertę należy opisać hasłem: „Oferta cenowa na dostawę materiałów edukacyjnych/dydaktycznych
w ramach projektu pt. „Rodzina w Centrum 3” - nie otwierać do 2 czerwca 2023r. do godz. 13:00.”
- Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty stanowiące dokumenty i oświadczenia Wykonawcy nie mogą być złożone w innym języku niż język polski.
- Oferta oraz dokumenty i oświadczenia Wykonawcy muszą być podpisane przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
- W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił inne osoby do reprezentowania go w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa.
- Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
- Poprawki w ofercie prosimy nanosić przez skreślenie błędnej treści lub kwoty, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb, wpisanie treści poprawnej oraz złożenie podpisu osoby podpisującej/osób podpisujących ofertę.
- Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Zmiana oraz wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
- Zmiany złożonej oferty należy dokonać w formie pisemnej, przed upływem terminu składania ofert,
w kopercie zamkniętej i zabezpieczonej przed otwarciem bez uszkodzenia, gwarantując zachowanie poufności jej treści do terminu otwarcia ofert. Na kopercie należy umieścić hasło: „ZMIANA OFERTY” wraz z oznaczeniem postępowania, którego zmiana dotyczy według danych jak w ust. 5.
VII. Termin i miejsce składania ofert.- Termin składania ofert – do 2 czerwca 2023 roku do godz. 13:30.
- Wykonawcy mogą składać oferty osobiście w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 1 lub przesłać na adres Zamawiającego tj.: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 195 a, 86-100 Świecie.
- Oferta w terminie, o którym mowa w ust. 1, z dokładnością do wskazanej godziny i minuty musi być złożona w siedzibie Zamawiającego.
- Oferta złożona po terminie nie będzie podlegała ocenie i zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 2 czerwca 2023 roku o godz. 13:30.
VIII. Wymagania wobec wykonawców składających ofertę.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej. Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:
a) przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 roku o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2023r., poz. 802);
b) podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
- CIS i KIS;
- ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
c) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 rok o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023r., poz. 571);
d) podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
- organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
- spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 roku - Prawo spółdzielcze (Dz. U. z 2021r., poz. 648 ze zm.);
- spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.
2. Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający wymaga, aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie świadczenia usług odpowiadających swoim rodzajem usługom określonych treścią z opisu przedmiotu zamówienia /Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał min. 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
4. Dokumenty jakie Wykonawca musi złożyć: ofertę cenową na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia ofert cenowej wraz z wizualizacją oferowanych przedmiotów.
IX. Kontakt.
- Zamawiający upoważnił następującą osobę do porozumiewania się z Wykonawcami: p. Joanna Kowalska/p. Marta Piotrowska-Cel tel. 52 56 83 204.
- Porozumiewanie się z osobą wymienioną w ust. 1 może mieć miejsce wyłącznie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00-14.00.
- Wszelkie informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem, bądź
elektronicznie (e-mail: sekretariat@pcpr.csw.pl, fax. 52 56 83 201).
X. Pozostałe informacje.
- Wykonawca podaje w formularzu ofertowym łączną cenę za wykonanie zadania.
- Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zaproszenia oraz wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
- W formularzu ofertowym należy podać cenę netto i brutto, liczbowo i słownie na całość zadania oraz poszczególne składowe danego zadania.
- Cena oferty musi zostać podana w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub oczywiste omyłki pisarskie – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie i/lub mailowo i/lub telefonicznie.
- Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełni wymagań Zamawiającego określonych w zaproszeniu do złożenia ofert
- Uzupełnienie dokumentów.
1) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów albo złożone dokumenty będą zawierały błędy, do ich złożenia w ustalonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy nie będzie podlegała ocenie lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Za dokumenty uznaje się dokumenty wymienione w pkt. 8 ust. 4 oraz pełnomocnictwo.\
2) Zamawiający może także, w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Przedmiot zamówienia finansowany w ramach projektu pt. „Rodzina w Centrum 3” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 9 Solidarne Społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych oraz środków własnych powiatu świeckiego –Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świeciu.
- Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
- Powiat świecki
- Gmina Świecie
- Świecie