ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/RwC3/2022 Zakup i dostawa materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3” realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią
tel. 52 325 17 20 fax 52 321 56 66
e-mail: info@pcpr-naklo.pl
strona internetowa: https://pcpr-naklo.rbip.mojregion.info/rodzina-w-centrum-iii/
REGON 093089594 NIP 558 17 04 922
II. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
-
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (skan dokumentacji) najpóźniej na dzień przed terminem składania ofert.
-
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
-
w zakresie procedur – Agnieszka Woźniak : w dni robocze od godziny 7:30 do 14:30 w budynku Centrum Akceptacji i Aktywności Społecznej w Paterku, tel. 798 871 343 lub e‑mail: agnieszka.wozniak@pcpr-naklo.pl
-
w sprawach merytorycznych – Agnieszka Woźniak : w dni robocze od godziny 7:30 do 14:30 w budynku Centrum Akceptacji i Aktywności Społecznej w Paterku, ul. Wyzwolenia 13 tel. 798 871 343 lub e‑mail: agnieszka.wozniak@pcpr-naklo.pl
-
III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi prowadzone z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych – podstawa prawna art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z 11 wrzesień 2019 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z uwagi na fakt objęcia przedmiotowego zamówienia dofinansowaniem z budżetu Unii Europejskiej.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
-
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3” realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych tj.:
Nazwa przedmiotu zamówienia
Ilość
1.„Jesteś ważny PINKU”, Urszula Młodnicka, Agnieszka Waligóra 1szt.
2.Gra Poznaje moje emocje prod.KIDSLOVE 1szt.
3.Relaksacje dla dzieci Jesteś kimś wyjątkowym, Martyna Broda 1szt.
4.Uważność i spokój żabki- ćwiczenia MP3, Eline Snel 1szt.
5.Uważność małej żabki- ćwiczenia mindfulness 1szt.
6.Buduję poczucie własnej wartości. Karty pracy, Agnieszka Kolanko 1szt.
7.Poznaję emocje. Karty pracy doskonalące umiejętności rozpoznawania emocji i radzenia sobie z nimi
Agnieszka Kolanko 1szt.
Agnieszka Kolanko 1szt.
9.Ilustrowane karty do nauki zachowań społecznych, Paulina Pawłowska 1szt.
10.W pułapce myśli. Dla nastolatków. Jak skutecznie poradzić sobie z depresją, stresem i lękiem
Ann Bailey, Joseph Ciarrochi, Louise Hayes 1szt.
11.Jesteś kimś więcej, niż myślisz. Dla nastolatków, Lisa M. Schab 1szt.
12.Komunikacja, emocje, relacje. Karty pracy, Anna Jarosz-Bilińska 1szt
13.Self-regulation. Opowieści dla dzieci. O tym, jak działać, gdy emocje biorą górę, Agnieszka Stążka-Gawrysiak 1szt.
14.Self-Regulation. Nie ma niegrzecznych dzieci. Opowieści dla dzieci. O tym, jak działać, gdy emocje biorą górę, Agnieszka Stążka-Gawrysiak 1szt.
15.Bajkoterapia 1szt.
16.Dobre i złe zachowanie w grupie - układanka 1szt.
17.Rozwijanie komunikacji. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz problemami w komunikowaniu się 1szt.
18.Gra uczę się rozwiązywać problemy 1szt.
19.Gra - Uczę się podejmować decyzje 1szt.
20. Jesteś prawdziwym przyjacielem, Pinku!, Urszula Młodnicka, Agnieszka Waligóra 1szt.
21.Odwagi Pinku! Urszula Młodnicka, Agnieszka Waligóra 1szt.
-
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych.
-
Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w ww. dokumencie zasadami.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
-
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
V. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA
-
-
-
-
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
-
Miejsce dostawy zamówienia to Powiatowe Centrum Pomoc Rodzinie w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 46, 89 - 100 Nakło nad Notecią.
-
Dostawa może nastąpić w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00. Po uprzednim uzgodnieniu terminu dostawy z Zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych przed planowanym terminem dostawy.
-
-
-
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający ustanawia w niniejszym postępowaniu warunki udziału, których spełnianie winien wykazać Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia.
-
Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej. „Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:
-
przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. 2018 poz. 1205 t. j.);
-
podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:
-
-
CIS i KIS;
-
ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2019 poz. 1172 t. j.);
-
-
-
organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2019 poz. 688 t. j.);
-
podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej.
Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:
-
-
-
organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
-
spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982r. - Prawo spółdzielcze (Dz. U. 2018 poz. 1285 t. j. ze zm.);
-
spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.
-
-
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie w/w statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Warunek w zakresie posiadania odpowiednich uprawnień:
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie, chyba że prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
-
Warunek w zakresie doświadczenia:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca – Podmiot Ekonomii Społecznej wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie świadczenia usług lub dostaw odpowiadających swoim rodzajem usługom lub dostawom określonych treścią z opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 usługi lub dostawy odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
-
Warunek w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
-
Oprócz oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:
-
prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
-
odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
-
aktualny dokument potwierdzający status Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 Zapytania ofertowego;
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: cena oferty brutto – waga 100%
2. Oferta najkorzystniejsza rozumiana jest jako oferta kompletna pod względem formalnym zawierająca najkorzystniejszą (najniższą) cenę.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryterium cena według podanego niżej wzoru:
P – łączna ocena oferty
najniższa oferowana cena/cena badanej oferty
P = x 100 pkt x 100%
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
-
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie lub w postaci wydruku komputerowego) lub przesłać skan dokumentacji na mail: info@pcpr-naklo.pl zapewniającej pełną czytelność jej treści.
-
Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty stanowiące dokumenty i oświadczenia Wykonawcy nie mogą być złożone w innym języku niż język polski.
-
Oferta oraz dokumenty i oświadczenia Wykonawcy muszą być podpisane przez Wykonawcę lub inne osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Przy czym w przypadku, gdy Wykonawca upoważnił inne osoby do reprezentowania go w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa do działania innych osób w jego imieniu lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa.
-
Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę lub inne osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
-
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie (parter) w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 2 Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią przy ul. Dąbrowskiego 46) do dnia 25.10.2022r.
-
Na kopercie należy wskazać oznaczenie Wykonawcy składającego ofertę oraz zaadresować jak niżej:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią
ul. Dąbrowskiego 46, 89 – 100 Nakło nad Notecią
Oferta na zakup i dostawę materiałów edukacyjnych/dydaktycznych
w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3”nie otwierać przed 25.10.2022r, godz. 10:00
2) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w Zapytaniu ofertowym) ponosi Wykonawca.
3) Wykonawca na wniosek otrzyma potwierdzenie złożenia oferty.
4) Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie bez otwierania zwrócona Wykonawcy.
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.10.2022r. o godz.10:00 , w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią, ul Dąbrowskiego 46, w „pokoju spotkań 2”– p. Otwarcie ofert jest jawne.
-
W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń, gdy dokumenty są nieczytelne lub w ofercie są inne błędy Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na uzupełnienie oferty ze wskazaniem jej braków informując jednocześnie, że nie usunięcie braków w wyznaczonym terminie będzie skutkowało też odrzuceniem oferty jeżeli wskutek stwierdzonych błędów nie będzie możliwe dokonanie badania i oceny oferty.
IX. INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY, TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY:
-
Informacja o wyborze Wykonawcy, miejscu, terminie podpisania umowy zostanie przekazana osobiście, e-mail lub pocztą tradycyjną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
-
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zawarta umowa w miejscu i na warunkach określonych przez Zamawiającego (wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego).
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umowy w stosunku do treści niniejszej oferty w przypadkach wskazanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
-
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
-
W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, osobiście, faksem, pocztą lub drogą elektroniczną.
X. INFORMACJE DODATKOWE
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku ich nieuzupełnienia oferta nie będzie uwzględniana w postępowaniu przy ocenie i badaniu. Wezwanie do uzupełnienia dokumentu nastąpi jednokrotnie na etapie wstępnej oceny ofert złożonych w postępowaniu oraz odrębne wezwanie podczas oceny dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VI Zapytania ofertowego.
-
Wezwanie do uzupełnienia dokumentów może obejmować:
-
Wezwanie do uzupełnienia w przypadku złożenia niekompletnych dokumentów,
-
Wezwanie do złożenia dokumentów jeśli nie zostały one złożone,
-
Wezwanie do poprawienia dokumentów jeżeli zawierają one błędy.
-
Zamawiający wzywa do złożenia pełnomocnictwa w przypadku, w którym Wykonawca nie przedłożył tego dokumentu w ofercie lub przedłożony w ofercie dokument zawiera wady (wadliwe pełnomocnictwo).
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwracania się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień w zakresie treści złożonych przez nich ofert.
-
Zamawiający nie rozpatruje oferty w stosunku do której podczas badania i oceny stwierdzi występowanie następujących okoliczności:
-
Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
-
Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
-
Zawiera rażąco niską cenę lub koszt – co zostało poprzedzone wcześniejszymi wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi na wezwanie Zamawiającego,
-
Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
-
Zawiera błędy w obliczeniu ceny,
-
Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
-
Zamawiający informuje, że Wykonawcom nie przysługuje prawo do skorzystania ze środków ochrony prawnej przewidzianej przez ustawę Pzp z uwagi na fakt wyłączenia niniejszego postępowania z zakresu przedmiotowego tej ustawy.
-
Zamawiający zastrzega prawo do poprawienia treści oferty w przypadku błędów, których poprawa nie zmienia treści oferty oraz poprawek w zakresie wadliwych obliczeń matematycznych i pisarskich (oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe).
-
Wykonawca w celu wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu może powoływać się na zasoby podmiotu trzeciego.
-
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
-
Wykonawca powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego winien załączyć stosowne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia mu odpowiednich zasobów, na które powołuje się Wykonawca w ofercie.
-
Zamawiający dopuszcza zamianę przedmiotu zamówienia na inny/ podobny po uprzednim poinformowaniu przez Wykonawcę, iż sprzedaż gry bądź książki jest niemożliwa z powodu braku zasobów.
XI. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
-
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający, tj. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią;
-
inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie jest Pan Daniel Karabasz e-mail: daniel.karabasz@pcpr-naklo.pl, tel. 507 960 502;
-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego pn. Zakup i dostawę materiałów edukacyjnych/dydaktycznych, w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3” realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach osi priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych
-
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy dotyczące zasad udostępniania informacji publicznych oraz art. 96 i n. ustawy Prawo zamówień publicznych
-
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku objęcia niniejszego zamówienia dofinansowaniem z budżetu UE - przez okres wynikający z postanowień zawartej umowy o dofinansowanie pomiędzy Zamawiającym a właściwym organem;
-
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w zapytaniu ofertowym;
-
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-
posiada Pani/Pan:
-
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Zapytaniem ofertowym i złożoną ofertą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.;
-
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
-
nie przysługuje Pani/Panu:
-
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszych wymaganiach mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. 2019 poz. 1145 t. j.)
ZAŁĄCZNIKI:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
- Powiat nakielski
- Gmina Nakło nad Notecią
- Nakło nad Notecią