Zapytanie ofertowe | Kujawsko-Pomorska Ekonomia Społeczna - ROPS w Toruniu

Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe W związku z realizacją projektu pn. „ Rodzina w Centrum 3”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych. Zaproszenie do złożenia oferty na: Dostawa materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w ramach projektu partnerskiego pn. „ Rodzina w Centrum 3” (na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych). I. Ofertę należy złożyć osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską na adres Powiatowe Centrum Pomocy w Grudziądzu, ul. Małomłyńska 1, 86-300 Grudziądz lub pocztą email na adres: sekretariat@pcprgrudziadz.pl II. Ceny podane w ofercie winny być wyrażone cyfrą i słownie. III. Cena winna obejmować całość zamówienia. IV. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych następujących materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w ramach projektu partnerskiego pn. „ Rodzina w Centrum 3 Lp. Nazwa ilość 1. Gra planszowa terapeutyczna „Odkrycia. Poznać i zrozumieć siebie” wyd. Epideixis 3 sztuki 2. Komiks społeczny 1, autor Anna Jarosz-Bilińska, wyd. Harmonia 10 sztuka 3. Gra Ego Emocje, wyd. Trefl 1 sztuka 4. Pytlaki – gra integracyjna 1 sztuka 5. Klocki Dienesa, prod. Epideixis 1 sztuka V. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie podmioty ekonomii społecznej (PES). Podmiot ekonomii społecznej należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.: a) spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2085 z późn.zm.); b) jednostka reintegracyjna, realizująca usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym; - CIS, KIS; - ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 573); c) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. z poz. 2020 r. poz. 1057); d) spółdzielnia, której celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnia pracy lub spółdzielnia inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawe z dnia 16 wrzesnia 1982 r.Prawo spółdzielcze ( Dz. U. z 2021 r. poz. 648, z późn.zm).; e) koło gospodyń wiejskich, o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2018 r. o kołach gospodyń wiejskich ( Dz. U. 2021 r. poz. 165); f) zakład pracy chronionej, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 573). Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy ( np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statutu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. VI. Okres związania ofertą: 14 dni od dnia udzielenia zamówienia. VII. Przy wyborze oferty do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena – 100% VIII. Oferta wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty: 1. formularz oferty wg załączonego do zapytania ofertowego wzoru (zał. nr 1 do oferty), 2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego do zapytania ofertowego wzoru ( zał. nr 2 do oferty); 3.aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego wskazujący na prowadzenie działalności statutowej w zakresie objętym zapytaniem ofertowym - kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; IX. Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. X. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom wg kryterium – jak w pkt VII, przy zastosowaniu następującego wzoru: P = Cn/Cb x100 gdzie: P-punkty za kryterium Cn- najniższa oferowana cena brutto za przedmiot zamówienia spośród złożonych i podlegających badaniu ofert Cb- oferowana cena brutto za przedmiot zamówienia XI.W przypadku jednakowej, najwyższej liczby punktów uzyskanej w konkurencyjnych ofertach Zamawiający skieruje ponownie zapytanie ofertowe do Wykonawców, którzy złożyli takie oferty. XII. Termin złożenia ofert: 1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 18 października 2022 r. do godz. 15:00 (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego). 2. Oferta złożona po terminie nie będzie podlegała badaniu. XIII. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zapytania ofertowego. Informacja o zmianach zostanie opublikowana na stronie http://pcprgrudziadz.rbip.mojregion.info Zmiana zapytania ofertowego może spowodować przedłużenia terminu składania ofert. XIV. Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy, który złożył niekompletną ofertę, do jej uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. Oferta niekompletna, która nie zostanie uzupełniona przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, zostanie odrzucona. XV.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: Bożena Grabda, Marcin Dutkowski tel. 56 46 229 39 (poniedziałek – czwartek godz. 7.30-15.30, piątek 7.30-14.00). XVII. Informacje dotyczące zawierania umowy/udzielenia zamówienia: 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy informację o wyborze oferty oraz dane do wystawienia fatury/rachunku. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia. 3. Zamawiający może nie wybrać żadnej oferty, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub unieważnić zapytanie ofertowe bez podania przyczyny. 10.10.2022 Bożena Grabda /-/ Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu Załączniki: 1. wzór formularza oferty (zał. nr 1 do oferty), 2.wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 2 do oferty); do pobrania na stronie http://pcprgrudziadz.rbip.mojregion.info Klauzula informacyjna Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016 r. str. 1) zwane ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych RODO informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu ul. Małomłyńska 1. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu jest pod adresem email: banasiak@worksoft.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 pkt 8 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ) pn: „ Dostawa materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w ramach projektu partnerskiego pn. „ Rodzina w Centrum 3” ”. 4. Kategoria danych osobowych: dane osobowe zwykłe. 5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o złożony wniosek. 6. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą u Administratora zgodnie z Zarządzeniem Nr 26/2013 Kierownika Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu z dnia 31 grudnia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnicy akt. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany , stosownie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięci danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego **prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
doc zal_nr_1_wzor_oferta_wykonawcy.doc
92 KB Pobierz
docx zal._nr_2_wzor_oswiadczenie_wykonawcy_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu.docx
68.25 KB Pobierz
docx klauzula_informacyjna.docx
69.58 KB Pobierz
docx zapytanie_ofertowe_nr_pcpr.kr.091.2.1.7.2020.docx
77.35 KB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
Handel i pozostałe usługi
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat Miasto Grudziądz
  • Gmina Miasto Grudziądz

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Grudziądzu
Małomłyńska
1
86-300
Grudziądz
Osoba do kontaktu
Bożena Grabda