Zakup materiałów edukacyjnych i dydaktycznych w ramach projektu "Rodzina w Centrum_3" | Kujawsko-Pomorska Ekonomia Społeczna - ROPS w Toruniu

Zakup materiałów edukacyjnych i dydaktycznych w ramach projektu "Rodzina w Centrum_3"

1.      Opis przedmiotu zamówienia:

1)      Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa materiałów edukacyjnych i dydaktycznych do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rypinie przy ul. Warszawskiej 38A.

2)      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

3)      Dostarczone materiały, muszą być fabrycznie nowe (nieużywane, niebędące ekspozycją wystawową).

4)      Materiały dostarczane będą Zamawiającemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. W szczególności Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe w czasie transportu oraz spowodowane  niewłaściwym opakowaniem.

5)      Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie obowiązki Wykonawcy wymienione w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

2. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania:

1)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a)      Statusu PES - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Podmioty Ekonomii Społecznej tj.:

-    przedsiębiorstwo społeczne, w tym spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 2085 z późn. zm.);

-  podmiot reintegracyjny, realizujący usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym:

CIS i KIS;

ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych ( t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 573 z późn. zm.);

-  organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057, z późn. zm.);

-   podmiot sfery gospodarczej utworzony w związku z realizacją celu społecznego bądź dla którego leżący we wspólnym interesie cel społeczny jest racją bytu działalności komercyjnej. Grupę tę można podzielić na następujące podgrupy:

  • organizacje pozarządowe, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność gospodarczą, z której zyski wspierają realizację celów statutowych;
  • spółdzielnie, których celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnie pracy, inwalidów i niewidomych, działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 648);
  • spółki non-profit, o których mowa w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o ile udział sektora publicznego w spółce wynosi nie więcej niż 50%.

2)  Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia” na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów wskazanych w punkcie 3.

3)   Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu należy złożyć w formie wskazanej poniżej:

  • Aktualny dokument potwierdzającego status PES Wykonawcy (np. statutu, odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Termin i sposób złożenia ofert:

1)      Ofertę należy złożyć do dnia 15 grudnia 2022 roku, do godziny 1000.

2)      Sposób składania ofert: ofertę należy przesłać w formie skanu za pomocą poczty elektronicznej (preferowane jest przesłani skanu pełnej oferty w jednym pliku)  z podpisem i pieczęcią na adres poczty elektronicznej: pcprrypin@poczta.fm  W temacie wiadomości należy wpisać Zakup materiałów edukacyjnych i dydaktycznych w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3”

Do oferty należy załączyć:

1)     Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.  

2)     Dokument potwierdzający status PES.

3)     Wypełnione Oświadczenie Wykonawcy (RODO) według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego.

4)     Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).

Wykaz załączników:

1)      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

2)      Formularz ofertowy

3)     Projekt umowy

4)     Klauzula informacyjna

5)     Oświadczenie Wykonawcy (RODO)

Osoby do kontaktu:

Katarzyna Bilicka, Joanna Drozdowska;          tel. 54 280 36 41 w godzinach pracy Centrum  

e-mail: pcprrypin@poczta.fm 

 

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
pdf Zapytanie ofertowe
4.11 MB Pobierz
doc Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
5.31 MB Pobierz
doc Formularz ofertowy
131.5 KB Pobierz
pdf Projekt umowy
2.99 MB Pobierz
pdf Klauzula informacyjna
1.12 MB Pobierz
doc Oświadczenie wykonawcy
108 KB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
Usługi dla firm, organizacji i administracji publicznej
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat rypiński

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rypinie
NIP
892-130-07-41
Warszawska
38A
87-500
Rypin
Osoba do kontaktu
Joanna Drozdowska