Zakup i dostarczenie materiałów edukacyjnych/dydaktycznych
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie
ul. Ogrodowa 10
88-300 Mogilno
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zapytania jest zakup i dostarczenie materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach RPO WKP 2014-2020 współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie nowych, nieużywanych materiałów edukacyjnych/dydaktycznych tj.:
1. Klocki O!blocks Zoo – drewniane 66 sztuk wyd. TREFL
2. Borys – Niedźwiedź w sweterku – wyd. BUU
3. Piłeczki sensoryczne PIKI 5 sztuk – wyd. HENCZ
4. Lotto dmuchane – wyd. GONGE
5. Tunel logopedyczny DMUCHANKA – wyd. SMALL FOOT
6. Logopedyczna gra oddechowa TURBINO – wyd. GONGE
7. Klocki konstrukcyjne WAFLE JEŻYKI GRZEBYKI – 200 elementów – wyd. DK
8. Gra drewniana, układanka Mozaika – wyd. IKONKA
9. Sensoryczne koła (pięć różnych par) – wyd. KLUBBEN
II. Opis planowanych działań:
1.
Planowany jest zakup wraz z dostawą materiałów edukacyjnych/dydaktycznych wymienionych w punkcie I w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3”. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt materiałów edukacyjnych/dydaktycznych do siedziby Zamawiającego tj.: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie, ul. Ogrodowa 10, 88-300 Mogilno.
2.
a) Koszty dostawy materiałów edukacyjnych/dydaktycznych ponosi Wykonawca.
b) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym rozeznaniu cenowym.
c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
d) Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w w/w dokumencie zasadami.
3.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
III. Termin realizacji zamówienia:
14 dni od udzielenia zamówienia
IV. Główne kryteria wyboru oferty:
-
Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej (PES). Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:
a) spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U.2020 r., poz. 2085 z późn.zm.);
b) jednostka reintegracyjna, realizująca usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym:
-
-
-
CIS i KIS;
-
ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2021 r., poz. 573);
-
-
c) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2022 r., poz. 1327));
d) spółdzielnia, której celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnia pracy lub spółdzielnia inwalidów i niewidomych działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze (Dz. U.2021 r., poz. 648 z późn.zm.);
e) koło gospodyń wiejskich, o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2018 r. o kołach gospodyń wiejskich (Dz. U. 2021 r., poz. 2256);
f) zakład pracy chronionej, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.2021 r., poz. 573).
Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Zamawiający wymaga aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie świadczenia usług lub dostaw odpowiadających swoim rodzajem usługom lub dostawom określonych treścią z opisu przedmiotu zamówienia /Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
-
Warunek w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2022 r., poz. 835 z późn.zm.).
-
Klauzula informacyjna RODO
Niniejszym realizujemy obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych:
Kto jest administratorem Pana/Pani/Państwa danych osobowych? Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie. (dalej „My”, „Zamawiający”). Można się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: 88-300 Mogilno, ul. Ogrodowa 10, e-mailowo: pcprmogilno@op.pl, telefonicznie 525888585
Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych? Należy napisać do wyznaczonego przez nas inspektora ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe inspektora danych osobowych: Joanna Kaźmierczak
adres: ul. G.Narutowicza 1, 88-300 Mogilno e-mail; iod@powiat.mogilno.pl.
adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych, 88-300 Mogilno, ul. G.Narutowicza 1.
Skąd mamy Pana/Pani/Państwa dane? Otrzymaliśmy je z Pana/Pani/Państwa oferty.
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Pana/Pani/Państwa danych osobowych przez Zamawiającego? Przetwarzamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia, w tym do kontaktowania się z Panią/Panem/Państwem w celu realizacji zamówienia, jak również w celu archiwizacyjnym.
Czy muszą podać nam Pan/Pani/Państwo swoje dane osobowe? Wymagamy podania przez Pana/Pani/Państwa następujących danych osobowych, aby móc zrealizować zamówienie z Panem/Panią/Państwem: nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną, adres wykonawcy, adres email, imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Paią/Pana/Państwa do kontaktu. Jeśli z jakiegoś powodu nie poda Pan/Pani/Państwo tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zrealizować zamówienia z Panem/Panią/Państwem umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Pana/Pani/Państwa podania innych niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Pani/Pana/Państwa danych jest dobrowolne.
Jakie ma Pan/Pani/Państwo uprawnienia wobec Zamawiającego w zakresie przetwarzania danych? Gwarantujemy prawo dostępu do Pana/Pani/Państwa danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Z uprawnień tych może Pan/Pani/Państwo skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że Pana/Pani/Państwa dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich sprostowania.
Ma Pan/Pani/Państwo prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Komu udostępniamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe? Dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze. Możemy przekazać Pana/Pani/Państwa dane osobowe organom publicznym, kontrolnym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Jak długo przechowujemy Pana/Pani/Państwa dane osobowe? Przechowujemy Pana/Pani/Państwa dane osobowe przez czas realizacji zamówienia przez Pana/Panią/Państwo, a także po jego zakończeniu w celach: dochodzenia roszczeń w związku z realizacją zamówienia,wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych, archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia lub okres wynikający z innych przepisów prawa lub zawartych umów.
Czy przekazujemy Pana/Pani/Państwa dane do Państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego? Pana/Pani/Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Czy przetwarzamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe automatycznie (w tym profilowanie) w sposób wpływający na Pana/Pani/Państwa prawa? Pana/Pani/Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
-
Kryterium wyboru oferty: CENA– 100 %
V. Oferty powinny zawierać:
- wypełniony Formularz ofertowy
- wypełnione Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie
ul. Ogrodowa 10
88-300 Mogilno
tel. 52 5888387
dopisek na kopercie: „MATERIAŁY EDUKACYJNE/DYDAKTYCZNA – RODZINA W CENTRUM 3”
pokój nr 111 lub drogą mailową na adres pcpr@pcpr-mogilno.pl
Termin złożenia oferty do 26.10.2022 r. godz. 9.00, otwarcie ofert 26.10.2022 r. godz. 9.15
- Powiat mogileński