Zakup i dostarczenie materiałów edukacyjnych/dydaktycznych | Kujawsko-Pomorska Ekonomia Społeczna - ROPS w Toruniu

Zakup i dostarczenie materiałów edukacyjnych/dydaktycznych

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie

ul. Ogrodowa 10

88-300 Mogilno

I. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zapytania jest zakup i dostarczenie materiałów edukacyjnych/dydaktycznych w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3” w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach RPO WKP 2014-2020 współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie nowych, nieużywanych materiałów edukacyjnych/dydaktycznych tj.:

1. Klocki O!blocks Zoo – drewniane 66 sztuk wyd. TREFL

2. Borys – Niedźwiedź w sweterku – wyd. BUU

3. Piłeczki sensoryczne PIKI 5 sztuk – wyd. HENCZ

4. Lotto dmuchane – wyd. GONGE

5. Tunel logopedyczny DMUCHANKA – wyd. SMALL FOOT

6. Logopedyczna gra oddechowa TURBINO – wyd. GONGE

7. Klocki konstrukcyjne WAFLE JEŻYKI GRZEBYKI – 200 elementów – wyd. DK

8. Gra drewniana, układanka Mozaika – wyd. IKONKA

9. Sensoryczne koła (pięć różnych par) – wyd. KLUBBEN

II. Opis planowanych działań:

1.

Planowany jest zakup wraz z dostawą materiałów edukacyjnych/dydaktycznych wymienionych w punkcie I w ramach projektu partnerskiego pn. „RODZINA W CENTRUM 3”. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt materiałów edukacyjnych/dydaktycznych do siedziby Zamawiającego tj.: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie, ul. Ogrodowa 10, 88-300 Mogilno.

2.

a) Koszty dostawy materiałów edukacyjnych/dydaktycznych ponosi Wykonawca.

b) Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym rozeznaniu cenowym.

c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

d) Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w w/w dokumencie zasadami.

3.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.


 

III. Termin realizacji zamówienia:

14 dni od udzielenia zamówienia


 

IV. Główne kryteria wyboru oferty:

  1. Zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty ekonomii społecznej (PES). Podmiot ekonomii społecznej” należy rozumieć zgodnie z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie zasad realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na lata 2014-2020, tj.:

a) spółdzielnia socjalna, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz. U.2020 r., poz. 2085 z późn.zm.);

b) jednostka reintegracyjna, realizująca usługi reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym:

      1. CIS i KIS;

      2. ZAZ i WTZ, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r.
        o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. 2021 r., poz. 573);

c) organizacja pozarządowa lub podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.2022 r., poz. 1327));

d) spółdzielnia, której celem jest zatrudnienie tj. spółdzielnia pracy lub spółdzielnia inwalidów i niewidomych działające w oparciu o ustawę z dnia 16 września 1982 r. Prawo spółdzielcze (Dz. U.2021 r., poz. 648 z późn.zm.);

e) koło gospodyń wiejskich, o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2018 r. o kołach gospodyń wiejskich (Dz. U. 2021 r., poz. 2256);

f) zakład pracy chronionej, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U.2021 r., poz. 573).

Weryfikacja statusu Wykonawcy odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy (np. statutu, odpisu Krajowego Rejestru Sądowego, z którego wynika posiadanie ww. statusu itp.) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

  1. Zamawiający wymaga aby oferent – PES wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie świadczenia usług lub dostaw  odpowiadających swoim rodzajem usługom lub dostawom określonych treścią z opisu przedmiotu zamówienia /Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

 

  1. Warunek w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.2022 r., poz. 835 z późn.zm.).

 

 

  1. Klauzula informacyjna RODO 

Niniejszym realizujemy obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych:

Kto jest administratorem Pana/Pani/Państwa danych osobowych? Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie. (dalej „My”, „Zamawiający”). Można się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: 88-300 Mogilno, ul. Ogrodowa 10, e-mailowo:  pcprmogilno@op.pl, telefonicznie 525888585
Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych? Należy napisać do wyznaczonego przez nas inspektora ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe inspektora danych osobowych: Joanna Kaźmierczak
adres: ul. G.Narutowicza 1, 88-300 Mogilno e-mail; iod@powiat.mogilno.pl.
adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych, 88-300 Mogilno, ul. G.Narutowicza 1.

Skąd mamy Pana/Pani/Państwa dane? Otrzymaliśmy je z Pana/Pani/Państwa oferty.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Pana/Pani/Państwa danych osobowych przez Zamawiającego? Przetwarzamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia, w tym do kontaktowania się z Panią/Panem/Państwem w celu realizacji zamówienia, jak również w celu archiwizacyjnym.

Czy muszą podać nam Pan/Pani/Państwo swoje dane osobowe? Wymagamy podania przez Pana/Pani/Państwa następujących danych osobowych, aby móc zrealizować zamówienie z Panem/Panią/Państwem: nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną, adres wykonawcy, adres email, imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Paią/Pana/Państwa do kontaktu. Jeśli z jakiegoś powodu nie poda Pan/Pani/Państwo tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zrealizować zamówienia z Panem/Panią/Państwem umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Pana/Pani/Państwa podania innych niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Pani/Pana/Państwa danych jest dobrowolne.

Jakie ma Pan/Pani/Państwo uprawnienia wobec Zamawiającego w zakresie przetwarzania danych? Gwarantujemy prawo dostępu do Pana/Pani/Państwa danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Z uprawnień tych może Pan/Pani/Państwo skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że Pana/Pani/Państwa dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich sprostowania.

Ma Pan/Pani/Państwo prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Komu udostępniamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe? Dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze. Możemy przekazać Pana/Pani/Państwa dane osobowe organom publicznym, kontrolnym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

Jak długo przechowujemy Pana/Pani/Państwa dane osobowe? Przechowujemy Pana/Pani/Państwa dane osobowe przez czas realizacji zamówienia przez Pana/Panią/Państwo, a także po jego zakończeniu w celach: dochodzenia roszczeń w związku z realizacją zamówienia,wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych, archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia lub okres wynikający z innych przepisów prawa lub zawartych umów.

Czy przekazujemy Pana/Pani/Państwa dane do Państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego? Pana/Pani/Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Czy przetwarzamy Pana/Pani/Państwa dane osobowe automatycznie (w tym profilowanie) w sposób wpływający na Pana/Pani/Państwa prawa? Pana/Pani/Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

  1. Kryterium wyboru oferty: CENA– 100 %


 

V. Oferty powinny zawierać:

- wypełniony Formularz ofertowy

- wypełnione Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu


 

VI. Miejsce i termin złożenia oferty:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie

ul. Ogrodowa 10

88-300 Mogilno

tel. 52 5888387

dopisek na kopercie: „MATERIAŁY EDUKACYJNE/DYDAKTYCZNA – RODZINA W CENTRUM 3”

pokój nr 111 lub drogą mailową na adres pcpr@pcpr-mogilno.pl

Termin złożenia oferty do 26.10.2022 r. godz. 9.00, otwarcie ofert 26.10.2022 r. godz. 9.15

 

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
pdf Zapytanie ofertowe
3.46 MB Pobierz
pdf Formularz ofertowy
833.65 KB Pobierz
pdf oświadczenie wykonawcy
646.26 KB Pobierz
doc formularz i oswiadczenie
57 KB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
Usługi dla firm, organizacji i administracji publicznej
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat mogileński

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mogilnie
Ogrodowa
10
88-300
Mogilno
Osoba do kontaktu
Magdalena Powała