Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci | Kujawsko-Pomorska Ekonomia Społeczna - ROPS w Toruniu

Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2022/RWC

 Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn. „Rodzina w Centrum 3” realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych

 I. ZAMAWIAJĄCY

 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1

87-400 Golub-Dobrzyń

tel. 56 683 54 76

       784 301 266

e-mail: pcpr@golub-dobrzyn.com.pl, pcprgolubdobrzyn@tlen.pl

strona internetowa: www.pcpr.golub-dobrzyn.com.pl

REGON 871 134 370 NIP 878 159 69 30

 

II. DANE OSOBY DO KONTAKTU

 

Beata Jurkiewicz, Małgorzata Badźmirowska

tel. 56 683 54 76 lub 784 301 266

e-mail: pcpr@golub-dobrzyn.com.pl, pcprgolubdobrzyn@tlen.pl

 III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia na kompleksowe zorganizowanie
i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci. (na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych).

2. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z uwagi na fakt objęcia przedmiotowego zamówienia dofinansowaniem z budżetu UE.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się posiadanym doświadczeniem w zakresie kompleksowego zorganizowania i przeprowadzenia spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci określonego treścią opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert  (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): min. 3 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.

 IV. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)      

80 50 00 00 – 9 usługi szkoleniowe

 V. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci w ramach projektu partnerskiego pn.
„Rodzina w Centrum 3” realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020,
w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych
o charakterze edukacyjnym:

-w wymiarze 6 godzin w okresie od poniedziałku do piątku od dnia 01.10.2022 r. do dnia 14.10.2022 r. w godzinach 9.00-15.00

-miejsce spotkania: sala zapewniona przez wykonawcę na terenie powiatu golubsko-dobrzyńskiego,

przy zachowaniu następujących warunków:

a) spotkanie ma mieć formę wykładu, prelekcji, prezentacji, dyskusji, panelu dyskusyjnego
(Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość wyboru konkretnych form);

b) spotkanie ma na celu propagowanie idei rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej, zwiększenie wiedzy lokalnej społeczności na temat potrzeby deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej oraz potrzeb dzieci pozbawionych opieki i wychowania w rodzinach naturalnych;

c) spotkanie jest adresowane m.in. do rodzin zastępczych, kandydatów do pełnienia funkcji rodzin zastępczych lub prowadzenia rodzinnych domów dziecka, organizacji pozarządowych działających w obszarze wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej, instytucji wspierających rodziny i dzieci oraz osób zainteresowanych tematyką rodzicielstwa zastępczego;

d) w spotkaniu weźmie udział maksymalnie 30 osób;

e) w ramach cateringu na spotkaniu Zleceniobiorca zapewni bufet kawowy (kawa, herbata z
dodatkami: cukier, śmietanka do kawy, cytryna – dla wszystkich uczestników). Wykonawca
wykorzysta do przygotowania serwisu kawowego, tj. kawę oraz herbatę posiadające certyfikat (Fair Trade) dwa rodzaje ciasta, ciastka kruche i czekoladowe oraz paluszki solone oraz ciepły posiłek dla każdego uczestnika składający się z: zupy i mięsa lub ryby, zestawu surówek ze świeżych warzyw lub gotowanych warzyw, ciepłych dodatków: ziemniaków lub frytek, soków owocowych, wody mineralnej –wyklucza się zastosowanie naczyń i sztućców jednorazowych;

f) przeprowadzenie spotkania obejmie zapewnienie ekspertów, materiałów informacyjnych/ dydaktycznych ( np. notes, długopis, teczka), sali, cateringu w trakcie trwania spotkania;

g) szczegółowy program spotkania  Zleceniobiorca jest zobowiązany dołączyć do oferty;

h) do przeprowadzenia spotkania Zleceniobiorca jest zobowiązany zapewnić eksperta
w dziedzinie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, który posiada wiedzę
w zakresie tworzenia i rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej.

2. Wykonawca jest zobowiązany do kompleksowego zorganizowania
i przeprowadzenia spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, które zostały określone w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.

3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać wszelkie odpowiednie uprawnienia warunkujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

4. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania się z treścią Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 oraz zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie ze wskazanymi w ww. dokumencie zasadami.

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

6. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

VI. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie:

1. Od poniedziałku do piątku od dnia 01.10.2022 r. do dnia 14.10.2022 r.

2. Miejsce: sala zapewniona przez wykonawcę na terenie powiatu golubsko-dobrzyńskiego.

 VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Zamawiający ustanawia w niniejszym postępowaniu warunki udziału, których spełnianie winien wykazać Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia.

2. Warunek w zakresie posiadania odpowiednich uprawnień:

Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

3. Warunek w zakresie doświadczenia:

Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie,
w którym potwierdzi posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia ww. usług.

 Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług wskazanych przez niego w wykazie stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania.

W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże spełnianie warunku następująco:

Wykonawca winien dysponować, co najmniej:

1 osobą posiadającą uprawnienia do przeprowadzenia spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci, która posiada doświadczenie w ww. zakresie; eksperta w dziedzinie wspierania rodziny
i systemu pieczy zastępczej, który posiada wiedzę w zakresie tworzenia i rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej.

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć zobowiązania do udostępnienia ww. osób, jeśli będą one udostępniane przez podmiot trzeci.

4.    Warunek w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej:

Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego opisu spełniania warunku udziału
w postępowaniu. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu
o złożone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie, potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu.

5.    Oprócz oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:

-        Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;

-        Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

-        Pełnomocnictwo dotyczące podpisania oferty lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy;

 6.   Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego (przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona) winny być aktualne na dzień ich złożenia oraz winny potwierdzać spełnianie warunków w okresie od terminu wyznaczonego jako dzień składania ofert do dnia złożenia dokumentów na wezwanie Zamawiającego.

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

a)    Cena oferty brutto – 100%

IX. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

1. Zamawiający przyzna punkty wg. poniższych zasad:

a)      CENA OFERTY BRUTTO

Zamawiający dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryterium cena wg podanego niżej wzoru:

P – łączna ocena oferty

           najniższa oferowana cena

P =    ________________________  x 100

                 cena badanej oferty

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym.

3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4. Wykonawca składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1, 87-400 Golub-Dobrzyń)
w terminie
do dnia 5 września 2022 r. do godz. 10:00

1) Kopertę zewnętrzną należy zaadresować jak niżej:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1

87-400 Golub-Dobrzyń

Oferta w postępowaniu na kompleksowe zorganizowanie
i przeprowadzenie spotkania dotyczącego rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych do 14 dzieci
w ramach projektu partnerskiego
pn. „Rodzina w Centrum 3”,

nie otwierać przed  05.09.2022 roku przed godz. 10:00

2) Kopertę wewnętrzną należy zaadresować jak w pkt 1) oraz wskazać oznaczenie Wykonawcy składającego ofertę.

3) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem (np. potraktowanie oferty, jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert po terminie określonym w Zapytaniu ofertowym) ponosi Wykonawca.

4) Wykonawca na wniosek otrzyma potwierdzenie złożenia oferty.

5) Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie bez otwierania zwrócona Wykonawcy.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.09.2022 roku o godz. 10:15, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Doktora Jerzego Gerarda Koppa 1, 87-400 Golub-Dobrzyń. Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy, na jego wniosek, informację
z sesji otwarcia.

3. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym,
nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń, gdy dokumenty są nieczytelne lub w ofercie są inne błędy Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na uzupełnienie oferty ze wskazaniem jej braków informując jednocześnie, że nie usunięcie braków w wyznaczonym terminie będzie skutkowało też odrzuceniem oferty, jeżeli wskutek stwierdzonych błędów nie będzie możliwe dokonanie badania i oceny oferty.   

 XI. INFORMACJA O WYBORZE WYKONAWCY, TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY:

1. Informacja o wyborze Wykonawcy, miejscu, terminie podpisania umowy zostanie przekazana osobiście, e-mail lub pocztą tradycyjną Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, zostanie zawarta umowa w miejscu
i na warunkach określonych przez Zamawiającego (wzór umowy stanowi Załącznik
nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego).

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umowy w stosunku do treści niniejszej oferty w przypadkach wskazanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.

4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert
z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

6. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, osobiście, faksem, pocztą lub drogą elektroniczną.

 XII. INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku ich nieuzupełnienia oferta nie będzie uwzględniana
w postępowaniu przy ocenie i badaniu. Wezwanie do uzupełnienia dokumentu nastąpi jednokrotnie na etapie wstępnej oceny ofert złożonych w postępowaniu oraz odrębne wezwanie podczas oceny dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego,
o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 Zapytania ofertowego.

2. Wezwanie do uzupełnienia dokumentów może obejmować:

a) Wezwanie do uzupełnienia w przypadku złożenia niekompletnych dokumentów

b) Wezwanie do złożenia dokumentów, jeśli nie zostały one złożone

c) Wezwanie do poprawienia dokumentów, jeżeli zawierają one błędy.

3. Zamawiający wzywa do złożenia pełnomocnictwa w przypadku, w którym Wykonawca
nie przedłożył tego dokumentu w ofercie lub przedłożony w ofercie dokument zawiera wady (wadliwe pełnomocnictwo).

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwracania się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień w zakresie treści złożonych przez nich ofert.

5. Zamawiający nie rozpatruje oferty w stosunku, do której podczas badania i oceny stwierdzi występowanie następujących okoliczności:

a) Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,

b) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

c) Zawiera rażąco niską cenę lub koszt – co zostało poprzedzone wcześniejszymi wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi na wezwanie Zamawiającego,

d) Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,

e) Zawiera błędy w obliczeniu ceny,

f) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

6. Zamawiający informuje, że Wykonawcom nie przysługuje prawo do skorzystania ze środków ochrony prawnej przewidzianej przez ustawę PZP z uwagi na fakt wyłączenia niniejszego postępowania z zakresu przedmiotowego tej ustawy.

7. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest podać odpowiednie dane w oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

8. Wykonawca wykonujący zamówienie przy pomocy podwykonawców odpowiada za ich działania jak za własne wobec Zamawiającego.

9. Zamawiający zastrzega prawo do poprawienia treści oferty w przypadku błędów, których poprawa nie zmienia treści oferty oraz poprawek w zakresie wadliwych obliczeń matematycznych i pisarskich (oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe).

10. Wykonawca w celu wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu może powoływać się na zasoby podmiotu trzeciego.

11. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

12. Wykonawca powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego winien załączyć stosowne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia mu odpowiednich zasobów, na które powołuje się Wykonawca w ofercie.

13. Zamawiający dopuszcza możliwości w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług mających za przedmiot świadczenie usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w zakresie specjalistycznego poradnictwa psychiatrycznego, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą.

 XIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

a.  administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zamawiający, tj. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Golubiu Dobrzyniu;

b. inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie jest Pan Ariel Siałkowski e-mail: iod@golub-dobrzyn.com.pl;

c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego pn. Przeprowadzenie terapii indywidualnej dla dzieci i młodzieży z placówki opiekuńczo-wychowawczej w ramach projektu partnerskiego pn. „Rodzina w Centrum 3” realizowanego i współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych;

d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy dotyczące zasad udostępniania informacji publicznych ora art. 96 i n. ustawy Prawo zamówień publicznych

e.  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku objęcia niniejszego zamówienia dofinansowaniem z budżetu UE - przez okres wynikający z postanowień zawartej umowy
o dofinansowanie pomiędzy Zamawiającym a właściwym organem;

f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;  

g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h. posiada Pani/Pan:

na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

Ÿna podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych -skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Zapytaniem ofertowym i złożoną ofertą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.;

Ÿ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.; 

Ÿprawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

i. nie przysługuje Pani/Panu:

Ÿw związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

Ÿprawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

Ÿ  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Dokumenty do pobrania
Załącznik Rozmiar Pobierz
docx zalacznik_nr_1_szczegolowy_opis_przedmiotu_zamowienia.docx
74.07 KB Pobierz
doc zalacznik_nr_2_formuarz_ofertowy.doc
88 KB Pobierz
docx zalacznik_nr_3_g-d_oswiadczenie.docx
70.51 KB Pobierz
doc zalacznik_nr_4_umowa.doc
82.5 KB Pobierz
Rodzaj zamówienia
Zapytanie ofertowe
Branża
Edukacja i kultura
Usługi dla firm, organizacji i administracji publicznej
Termin składania ofert
Lokalizacja
  • Powiat golubsko-dobrzyński

Dane kontaktowe

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
NIP
8781596930
KOPPA
1
87-400
GOLUB-DOBRZYŃ
Osoba do kontaktu
BEATA JURKIEWICZ